Terribles

دنیای انیمه

Terribles

دنیای انیمه

Terribles

وبلاگ رسمی دنیای انیمه
-انکود و هاردساب به روز انیمه ها
-ترجمه و دوبله انیمه
-اپلود انیمه های درخواستی
-نایت کور انیمه
- اپنینگ و اندینگ های انیمه ها
-بدون سانسور
کانال تلگرام :
@Terriblesmag
کانال نماشا:
http://www.namasha.com/terribles

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

انیمه" در واقع من هستم " فصل اول هاردساب فارسی

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 

👑👑انیمه در واقع من هستم
Jitsuwata; The Truth Is I Am...; I am...

🔰  سال انتشار : 2015 (Jul 7, 2015 to Sep 29, 2015 )

✅ تعداد قسمت : 13

ℹ  استودیو : TMS Entertainment, 3xCube

👁‍🗨ژانر: کمدی، سوپر نچرال، رومنس ، خون اشامی ، فانتزی ، مدرسه ای

🕐طول هرقسمت : ۲۳ دقیقه

🥇🥈🥉رتبه کیفی : 7.05

💭      خلاصه  : Kuromine مردیه که هیچ وقت نمیتونه دروغ بگه(درواقع اون هیچ وقت نمیتونه راز نگهدار باشه) اسم مستعارش هم هست”کیسه ی پر از سوراخ” با این وجود هر کس رازی داره و اون هم اسراری را با خودش حمل می کنه که مربوط به دختری زیبا میشه که اون را در اولین نگاه شیفته ی خودش کرده ولی مشکلی هست مثل اون بالهای بزرگ خفاشی شکل و اون دندونهای نیش بیرون زده… اوه نه مرد اون واقعا یه خون آشامه!؟؟ولی بزارید ببینیم فکر می کنید”کیسه ی پر از سوراخ” میتونه از پس محافظت از این راز بر بیاد و به کسی حرفی نزنه؟ 

 

لینک تمام قسمت ها هاردساب فارسی در کانال تلگرام دنیای انیمه  @Terriblesmag 

ℹ  بلاگ دنیای انیمه: Terribles.blog.ir 

👁‍🗨  کانال تلگرام ما: @terriblesmag

#در_واقع_من_هستم

  • Devilman

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کد بزرگ شدن تصاویر